ECCTUNING RAJAPÄEVA REEGLID/Talvised 2013

Ecctuningu korraldatavad üritused
Kasutaja avatar
Janek Kaljulaid
Administraator
Postitusi: 10137
Liitunud: 17 Aug 2009, 00:01
Telefon: +37256724385
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

ECCTUNING RAJAPÄEVA REEGLID/Talvised 2013

PostitusPostitas Janek Kaljulaid » 27 Dets 2012, 10:59

Pilt

ECCTUNING Rajapäeva reeglid /talvised 2013


MÄÄRUSTIK 2013


ÜRITUSE ÜLDKORRALDAJA ECCTUNING Autoklubi

Üldjuhendi muutused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks avaldatakse mitte hiljem kui 3 päeva enne järgmist etapivõistlust (interneti portaalis http://www.ecctuning.com).

Talvised võistlus klassid


FWD - Esiveolised autod


Millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.

piikrehvid on keelatud, kõik ülejäänud rehvitüübid (naastrehvid, lamellrehvid, suverehvid) on lubatud



RWD - Tagaveolised autod

Millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.

piikrehvid on keelatud, kõik ülejäänud rehvitüübid (naastrehvid, lamellrehvid, suverehvid) on lubatud


4 WD - Neliveolised autod

Millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.

piikrehvid on keelatud, kõik ülejäänud rehvitüübid (naastrehvid, lamellrehvid, suverehvid) on lubatud


N - naised FWD ja RWD

Millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.

piikrehvid on keelatud, kõik ülejäänud rehvitüübid (naastrehvid, lamellrehvid, suverehvid) on lubatud

4 WD klassis võivad osaleda nii mehed kui naised.


piikrehvid on keelatud, kõik ülejäänud rehvitüübid (naastrehvid, lamellrehvid, suverehvid) on lubatud




Vabaklass

Vabaklassis võib kasutada piikrehve, mis peavad vastama FIA nõuetele

FWD , RWD ja 4WD (piik klass pannakse kokku kohapeal kui raja haldaja /omanik lubab seda!)


Ühisstart

Autod mis sõidavad ühisstardis

Punktiarvestus süsteem ühisstardis on

Ühisstardis omistatakse finišiprotokollide järgi arvestuspunkte igas võistlusklassis esimesele seitsmele osalejale ühekordselt vastavalt 10-8-6-5-4-3-2 JA KÕIKIDELE TEISTELE FINSEERINUD VÕISTLEJATELE 1 PUNKT

ARVESTUS käib autodel finishi joone ületamise alusel kes kõige ennem ületab finishi joone .

sõidetakse 2 sõitu .Teises sõidus pööratakse esimese fooru sõidu järjekord tagurpidi.

kes esimese fooru esimene oli on teises sõidus viimane.

ÜHISTSRT TOIMUB SIIS KUI ON VÄHEMALT 8 VÕISTLUS AUTOT VASTATAVALT ÜHISTSRDI KLASSIDELE

8 Esiveolist ja 8 tagaveolist.



Starditakse raja laiuses et kas stardi takse 3 - 5 reas (oleneb võistlus raja laiusest)

Ühisstrt on eraldi osavõtu tasuna mis tuleb tasuda enne võistlust kohapeal või eelregistreerimise ajal ülekandega.
Ühistardi maksumus on 2 eurot

ühistardid toimuvad alati viimaste sõitudena !nii esiveolistel kui ka tagaveolistel autodel.


Ühisstart FWD - Esiveolised autod


Millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.

piikrehvid on keelatud, kõik ülejäänud rehvitüübid (naastrehvid, lamellrehvid, suverehvid) on lubatud



Ühisstart RWD - Tagaveolised autod

Millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.

piikrehvid on keelatud, kõik ülejäänud rehvitüübid (naastrehvid, lamellrehvid, suverehvid) on lubatud




AUTASUSTAMINE


1. Iga klassi 3 paremat sõitjat autasustatakse diplomiga või medaliga iga etappi lõpus.

2. Korraldajad ja toetajad võivad välja panna eriauhindu.


Reeglid mida peaks teadma


1.Osaleja peab sõidu ajal kasutama kiivrit, millel on vähemalt E-tähistus.

1.1. 2013 ei lubata ühtegi sõitjat ilma kiivrita rajale


2.Auto peab olema esteetilise välimusega. Autol ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluse ohutust.

3.Lubatud on turvapuuri või turvakaare olemasolu.

4.Võistluspäeval on kolm või enam vooru.

5.Võistlus päeva jooksul kui autoga juhtub midagi siis võib juht vahetada autot! (AUTO PEAB VASTAMA SAMA VEOSKEEMI KLASSILE )

6.Võistleja kes võtab asendus auto,siis tuleb teha ka esimesel võimalus tehniline kontroll asendus autole.

7.Võistluste ajal rajal liikuvast autost mööduda ei tohi. Kui aeglasem auto ette jääb tuleb esimesel võimalusel boksiteele sõita. Kannatanu saab uue võimaluse. (TREENINSÕIDU AJAL LUBATUD!)

8. Võistluse käigus võib võistlusautos viibida kaassõitja

8.1 Kaasõitjale kehtivad täpselt samad reeglid mis sõitjale (kiiver,traksid/ rihm,jne...)

9. Ühe autoga võib võistluste raames ühes kategoorias võistelda kuni 2 võistlejat.

9.1.Ühe autoga võib võistluste raames ühes etapis võistelda kuni 3 võistlejat. Sellest tuleb eelnevalt korraldajat teavitada.

10. .Võistleja peab olema kaine.

10.1 Korraldaja võib joove kahtluse tekkimise korral kontrollida võistleja seisundit! (Alkomeeteriga)

10.2. Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) peavad alluma korraldaja korrale. Vastasel korral võib pekorraldaja kõrvaldada nad võistluselt !

11.Võistluste korraldaja ei võta vastutust üritusele tuleku ja
tagasisõidu eest.

12. Kõik juhendis määratlemata küsimused lahendab kohapeal ürituse
korraldaja.

13. Iga osaleja vastutab oma tervisliku seisundi eest ise.

14.Liiklus rajal toimub korraldaja otsusel.

15. Omavoliline raja kasutamine toob kaasa osalemiskeelu.

16. Kui rajal liikleja on jäänud mingil põhjusel rajale seisma, siis uuesti
liikuma hakates peab ta olema kindel, et ei sega teisi sõitjaid.


Karistused:

•Valestardi sooritanule +10 sek antud sõidule
•Võistlusjuhendi korduv mittetäitmine ja ebasportlik käitumine võib kaasa tuua peakohtuniku otsuse kohaselt võistleja diskvalifitseerimise


Võisteldakse tänavasõidurehvidega vastavalt juhendile "Jäärajavõistluste korraldamise üldalused"

Naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:

•rehvis, mille velje läbimõõt on kuni 13" – 90;
•rehvis, mille velje läbimõõt on 14” ja 15" – 110;
•rehvis, mille velje läbimõõt on enam kui 15" – 130;
•rehvis, mille velje läbimõõt on 17” ja enam – 150;
•väljaulatuva osa pikkus on max 2mm
•naastud tuleb rehvile kinnitada väljastpoolt
•naastude arv on kuni 20 tk. rehvi veerepinna ümbermõõdu iga vabalt valitud pikkusdetsimeetri kohta. Naastude arv loetakse 3 dm ulatuses, mõõtealasse ei tohi jääda üle 60 naastu
•naastude töötlemine on keelatud. Naastud võivad erineda etteantud tingimustest ainult kulumise tagajärgedest tulenevalt.
Võistlusklass avatakse, kui on registreerunud viis võistlejat.
•Liimitud naelad lubatud (peavad vastama eelolevatele nõuetele)
•Vabaklassis võib kasutada piikrehve, mis peavad vastama FIA nõuetele

2.Piik rehv keelatud
2.1 Piik lubatud aind piigi klassis (kui raja haldaja /omanik lubab seda klassi võistelda )




TULEMUSED

1.Arvestust peetakse individuaalselt. Osaleja osaleb arvestuses, kui ta
on osalenud hooajal ühes võistlusklassis vähemalt ühel etapil. Etapil osalemiseks loetakse finišeerimist vähemalt ühes voorus.

2.Võrdse koguaja saanute korral otsustab II sõidu aeg. Kellel on see
parem saavutab ka parema koha


TÄHTSAMAD TEHNILISED TINGIMUSED


1.Autol peab olema vähemalt 1 kasutatav tahavaatepeegel.

2.Autol peab olema vähemalt 1 töötav stopptuli

3.Autol ei tohi olla vedelike lekkeid ega liiklusohtlikke lõtke

4.Aku peab olema jäigalt kinnitatud.

5.Auto rattad peavad olema kinnitatud nõuetekohaselt.

6.Võistlusautos peab olema kogu võistluse vältel kinnitatud tulekustuti.Kustuti peab olema vähemalt 1KG.Kustutil peab olema kehtiv taatlus. (Peab omama kehtivat taatlemist!)

7.Autos ei tohi olla mingeid kinnitamata esemeid.

8.Auto uksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt terve võistluse kestel. Auto aknad ja katuseluuk peavad olema nõuetekohaselt suletavad.4 ukselise auto puhul peavad toimima 2 esimest ust.

8.1 lisa (Kui on eemaldatud klaasid/katuseluuk siis peab olema tekkinud ava kaetud täielikult.Katmiseks võib olla kasutatud plekki,pleksiklaasi või muud ühes tükis olevat materjaali.

9.Autol peab olema kinnitus pukseerimis kõie kinnitamiseks.

9.1 Nii auto ees kui ka auto taga.

10. Rajal oleval autol peab olema juhipoolne aken suletud.
Kuni 5cm võib avatud olla ainult kõrvalistuja poolne aken.

11.Amortisaatorikannu tugevdamine lubatud.

12. Esimeste ja tagumiste õõtshoobade tugevdamine lubatud.

13. Auto esiklaasi ei tohi vahetada plastik klaasi vastu !


RAJAPÄEVA KÄIK


1. Starditakse eraldistardist, paigalt, töötava mootoriga.

2. Korraldajal on õigus määrata kahjunõue rajatähiste, mõõtmistehnika, rajapiirete ja muu üritusega läbiviimiseks kasutatava inventari kahjustamise eest

3. Kordusstardi loa võib anda võistluse peakohtunik.

4. Osaleja peab ilmuma starti peale vastava korralduse saamist 3 minuti jooksul,

4.1 Kui osaleja ei jõua 3minuti jooksul oma stardijärjekorda siis pannakse ta oma klassi viimaseks

4.2 Kui osaleja ei ilmu ka oma klassi lõppus starti ,siis vastasel korral jääb osalejal antud voor vahele.

5. Igal võistlusel /rajapäeva jne. toimub kohapeal sõitjate koosolek millest peavad osa võttma/kohustuslik

5.1. kõik sõitjad , kes osalevad antud võiuistlusel /rajapäeval,jne.

6.Külma ilma korral võib stardiaeg veidi edasi nihkuda!

7.Võistluse korraldajal on õigus teha võistlusjuhendis kohapeal muudatusi lähtuvalt võistlejate arvust, ilmastikutingimustest ja raja seisukorrast informeerides sellest võistlejaid ja otsus pannakse prindituna/kirjutatuna teadete tahvlile.



PROTESTID

1. Protestiaeg on 30 minutit peale ametlike tulemuste avaldamist.

2. Eritingimused ja eriarvamused lahendab komisjon, mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.



OSAVÕTUMAKSUD


. Registreerimiseks tuleb saata e-mail aadressile info@ecctuning.com" target="_blank" target="_blank" target="_blank või kirjutada oma soov foorumisse

2. ECCTUNING 2013 hooaja kõikide etappide ühekordsel tasumisel ettemaksuna. http://www.ecctuning.com lehel olevale arvele mis avaldatakse samal päeval kui ürituse reklaam üles pannakse http://www.ecctuning.com kodulehele

3. Igal võistlusel tuleb osalejal täita registreerimis leht.

4. Üksiketapi osavõtutasu tasutuna treeningpäeval ja võistluspäeval eelregistreerinutele sularahas on ....- Eurot , kohapeal makstes on ....- Eurot.

5. Ühe autoga võib sõita kuni - 2 võisteljat siis tuleb tasuda kokku auto pealt - ....- €

5.1. (ning märkida registreerimisel), mõlemad võistlejad ,kes maksavad osavõtutasu.

6. Treeningpäeval ja võistluspäeval tasutud osalustasu ei tagasta

6.1.eelregamisel makstud osavõtumaksu ei tagastata

7. Starti lubatakse kuni 50 osalejat

8. Võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad

9.Peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - ... €/auto, ilma ajavõtuta

10. Peale registreerimist siirdub osaleja korraldajate poolt ettevalmistatud tehnilisse parklasse (tehniline kontroll)

11.Autod peavad tehniliselt korras ja ohutud nii võistlejaile kui pealtvaatajaile.Ülevaatus ja kindlustus ei ole nõutud

12.Lubatud on sõita mitmes erinevas masinaklassi, tasudes eraldi masinaklasside eest!





VASTUTUS



1. Ürituse korraldajad ei vastuta võistluste käigus isiku või isiku varaga toimunud õnnetuste ja kahjustuste eest.

2. Osaleja kinnitab oma allkirjaga iga etapi alguses, et on tutvunud määrustikuga ja käitub vastavalt sellele

3. Osaleja vastutab ainuisikuliselt tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest täiest ulatuses

4. Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi

5. korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul

6. Kõik võistlejad osalevad omal vastutusel

7. Iga osaleja kirjutavad omavastutuse dokumendile alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu.

8.Suuremate kajude puhul mis sõitja on tekitand rajal, tuleb sõitjal kas ise korrastada või peab tasuma tehtud kahjude hüvitise .

Lisatingimused


- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu



www.ecctuning.com ECCTUNING TEAM 2013


Reeglite määrustik 2013 edasi arutamisele ei kuulu!
Pilt

Pilt

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron