ECCTUNING Rajapäeva reeglid 2012

Ecctuningu korraldatavad üritused
Kasutaja avatar
Janek Kaljulaid
Administraator
Postitusi: 10137
Liitunud: 17 Aug 2009, 00:01
Telefon: +37256724385
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

ECCTUNING Rajapäeva reeglid 2012

PostitusPostitas Janek Kaljulaid » 27 Okt 2010, 13:31

ECCTUNING RAJAPÄEVA REEGLID 2012

Pilt

MÄÄRUSTIK


1. ÜRITUSE ÜLDKORRALDAJA

1.1. ECCTUNING Autoklubi

1.2. Üldjuhendi muutused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks avaldatakse mitte hiljem kui 3 päeva enne järgmist etapivõistlust (interneti portaalis http://www.ecctuning.com).

2. ECCTUNING VÕISTLUSTE KALENDRIPLAAN 2012



Võib tekkida ka väikseid muudatusi!



UUED REEGLID TÄIENDATUD !
Kasutaja avatar
Janek Kaljulaid
Administraator
Postitusi: 10137
Liitunud: 17 Aug 2009, 00:01
Telefon: +37256724385
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: ECCTUNING Rajapäeva reeglid 2011

PostitusPostitas Janek Kaljulaid » 06 Nov 2010, 00:56

Hinnakiri 2012

Need hinnad kehtivad siis Rapla kardiraja kohta 2012.


ECCTUNING - Liikmele eelregamine -16 Eurot
ECCTUNING - Liikmele kohapeal -18 Eurot


ECCTUNING - Mitte liikmele eelregamine -20 Eurot
ECCTUNING - Mitte liikmele kohapeal -25 Eurot


Naistele - 15 Eurot

Ühe autoga võib sõita kuni - 2 võisteljat siis tuleb tasuda kokku auto pealt 30 Eurot
Kasutaja avatar
Janek Kaljulaid
Administraator
Postitusi: 10137
Liitunud: 17 Aug 2009, 00:01
Telefon: +37256724385
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re:

PostitusPostitas Janek Kaljulaid » 02 Dets 2010, 12:19

ECCTUNING Rajapäeva reeglid 2012
MÄÄRUSTIK


1) ÜRITUSE ÜLDKORRALDAJA1. ECCTUNING Autoklubi

2. Üldjuhendi muutused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks avaldatakse mitte hiljem kui 3 päeva enne järgmist etapivõistlust (interneti portaalis http://www.ecctuning.com).


1.) Võistlus klassid autod olenemata auto veoskeemist


1.A-klass

Mille tehase poolt märgitud võimsus on 85 kW või vähem


2.B-klass

Mille tehase poolt märgitud võimsus on 86 Kw kuni 120 kW või vähem

3.C-klass

Mille tehase poolt märgitud võimsus on 121kw kuni 160 kw

4.Outlow-klass

4x4 veoskeemiga ja autod mis on võimsamad kui 160 kw

Millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.

5.Klass NAISED.

Millel on kõik lubatud ja ei ole vastuolus võistlusraja omaniku poolt määratud ohutusreeglitega.


2) AUTASUSTAMINE

1. Iga klassi 3 paremat nii meest kui naist autasustatakse diplomiga iga etappi lõpus.

2. Korraldajad ja toetajad võivad välja panna eriauhindu.

3. Parimate autasustamine toimub hooaja lõpetamisel hooaja punktitabeli järgi. Võitjaid autasustatakse meenekarikate ja erinevate sponsorite auhindadega.


3)Reeglid mida peaks teadma


1.Osaleja peab sõidu ajal kasutama kiivrit, millel on vähemalt E-tähistus.

2.Autod, mille mootori ümberehitus on väliselt näha, lähevad klass kõrgemale.(Ise turbotatud.Tootja poolt ettenähtud mootori asendamine suurema kubatuuriga mootori vastu.)

3.Auto peab olema esteetilise välimusega. Autol ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluse ohutust.

4.Lubatud on turvapuuri või turvakaare olemasolu.

5. Täis slikk ,tänava legaalne slikk ,kruusarehv ja muud võistlus rehvid, viivad automaatselt klass kõrgemale võistleja

6. ülelaetud ,turbotatud ja muudmoodi ringi ehitatud auto mootorid viivad automaatselt klass kõrgemale võistleja .

7.Võistluspäeval on kolm või enam vooru , nelja - kuni.... ringiga,(kuna kasutame 2012 aastast . ajavõttu siis kirja läheb neljast ringist ja igast voorust kiirem aeg.) ajavõtt ja rigide,voorude arv sõltub võistluse asukohast ja võistlus ajast.

8. Võistlus päeva jooksul ei tohi juht autot vahetada (kui sõidad ühe autoga ja see laguneb või muud probleemid tekivad et ei saa rajale siis ei tohi võtta teist autot et jätkata võistlust )

9. Võistluse käigus ei tohi ka vahetada tava rehve slikkide vastu (et ühe vooru sõidan tänavaregviga ja teised voorud slikika )
10. Soojendussõitude ajal tohib mööduda eessõitjast ainult siis, kui jalgu jääv auto selleks suunatulega märku annab.

11.Võistluste ajal rajal liikuvast autost mööduda ei tohi. Kui aeglasem auto ette jääb tuleb esimesel võimalusel boksiteele sõita. Kannatanu saab uue võimaluse.

12.Hooajajooksul kui juhtub autoga midagi ja tehakse autole remont(vahetatakse mootor,kergem hooratas, kiiremad nukad,jne... mida ei ole võimalik silmaga näha tehnilises kontrollis ) See tähendab et on slaja tõstetud kw ja pole teatatud tehnilises kontrollis või ürituse korraldajale et autot on moditud !(karistus etapi punktid lähevad nulli ) siin loeb võistleja ausus (Hiljem avasatud auto tegelik tehnilised andmed toovad kaasa karistuse järgmiseks hooajaks (EI SAA OSALEDA JÄRGMISE AASTA ETAPIL ! )

13. Võistluse käigus võib võistlusautos viibida kaassõitjana võistlusauto omanik või peakohtuniku poolt lubatud isik filmimiseks või pildistamiseks , kuid mitte kõikides voorudes. Osaleja peab sõitma vähemalt ühe sõidu ilma kaassõitjata. Kaassõitjale kehtivad võistlejale kohased ohutusreeglid.

14. Ühe autoga võib võistluste raames ühes kategoorias võistelda kuni 2 võistlejat. Ühe autoga võib võistluste raames ühes etapis võistelda kuni 3 võistlejat. Sellest tuleb eelnevalt korraldajat teavitada. (Kaassõitja peab kandma ka kiivrit)

15. .Võistleja peab olema kaine.Korraldaja võib joove kahtluse tekkimise korral kontrollida võistleja seisundit! (Alkomeeteriga)

15.1 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.



4)TULEMUSED

1. Arvestust peetakse individuaalselt. Osaleja osaleb arvestuses, kui ta
on osalenud hooajal ühes võistlusklassis vähemalt ühel etapil. Etapil osalemiseks loetakse finišeerimist vähemalt ühes voorus.
2. Igal etapil omistatakse finišiprotokollide järgi arvestuspunkte igas võistlusklassis esimesele seitsmele osalejale ühekordselt vastavalt 10-8-6-5-4-3-2 JA KÕIKIDELE TEISTELE FINSEERINUD VÕISTLEJATELE 1 PUNKT.

3. Võrdsete punktisummade puhul on osalejate eelistusjärjekord:

3.1. kõrgemad kohad etapivõistlustel


5.TÄHTSAMAD TEHNILISED TINGIMUSED

1.Autol peab olema vähemalt 1 kasutatav tahavaatepeegel.

2.Autol peab olema vähemalt 1 töötav stopptuli

3.Autol ei tohi olla vedelike lekkeid ega liiklusohtlikke lõtke

4.Aku peab olema jäigalt kinnitatud.

5.Auto rattad peavad olema kinnitatud nõuetekohaselt.

6.Võistlusautos peab olema kogu võistluse vältel kinnitatud tulekustuti.Kustuti peab olema vähemalt 1KG.Kustutil peab olema kehtiv taatlus. (Peab omama kehtivat taatlemist!)

7.Autos ei tohi olla mingeid kinnitamata esemeid.

8.Auto uksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt terve võistluse kestel. Auto aknad ja katuseluuk peavad olema nõuetekohaselt suletavad.4 ukselise auto puhul peavad toimima 2 esimest ust.

8.1 lisa (Kui on eemaldatud klaasid/katuseluuk siis peab olema tekkinud ava kaetud täielikult.Katmiseks võib olla kasutatud plekki,pleksiklaasi või muud ühes tükis olevat materjaali.

9.Autol peab olema kinnitus pukseerimis kõie kinnitamiseks.

10. Rajal oleval autol peab olema juhipoolne aken suletud.
Kuni 5cm võib avatud olla ainult kõrvalistuja poolne aken.

6) RAJAPÄEVA KÄIK

1. Starditakse eraldistardist, paigalt, töötava mootoriga.

2.Korraldajal on õigus määrata kahjunõue rajatähiste, mõõtmistehnika, rajapiirete ja muu üritusega läbiviimiseks kasutatava inventari kahjustamise eest

3. Kordusstardi loa võib anda võistluse peakohtunik.

4. Osaleja peab ilmuma starti peale vastava korralduse saamist 3 minuti jooksul, vastasel korral jääb osalejal antud voor vahele.

5. Igal võistlusel /rajapäeva jne. toimub kohapeal sõitjate koosolek millest peavad osa võttma/kohustuslik kõik sõitjad , kes osalevad antud võiuistlusel /rajapäeval,jne.

7).PROTESTID

1.Protestiaeg on 30 minutit peale ametlike tulemuste avaldamist.

2. Eritingimused ja eriarvamused lahendab komisjon, mis pannakse paika enne võistluse algust kohtunike koosolekul.

8) OSAVÕTUMAKSUD:

1. ECCTUNING 2011 hooaja kõikide etappide ühekordsel tasumisel ettemaksuna. http://www.ecctuning.com lehel olevale arvele mis avaldatakse samal päeval kui ürituse reklaam üles pannakse http://www.ecctuning.com kodulehele

2. Üksiketapi osavõtutasu tasutuna treeningpäeval ja võistluspäeval eelregistreerinutele sularahas on ....- Eurot , kohapeal makstes on ....- Eurot.

3. Ühe autoga võib sõita kuni - 2 võisteljat siis tuleb tasuda kokku auto pealt - ....- Eurot

4. Treeningpäeval ja võistluspäeval tasutud osalustasu ei tagasta juhul, kui võistleja on ilmunud stardijoonele kasvõi ühe korra.

9) VASTUTUS:

1. Ürituse korraldajad ei vastuta võistluste käigus isiku või isiku varaga toimunud õnnetuste ja kahjustuste eest.

2. Osaleja kinnitab oma allkirjaga iga etapi alguses, et on tutvunud määrustikuga ja käitub vastavalt sellele

3. Osaleja vastutab ainuisikuliselt tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest täiest ulatuses

4. Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi

www.ecctuning.com ECCTUNING TEAM 2012


Reeglite määrustik 2012 edasi arutamisele ei kuulu!

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron